CONCURSURI

Răspunde la câteva întrebări simple și poți câștiga premii youtile pentru tine și familia ta!

Un set duo Oral-B iO9 sau o periuță electrica iO10!

Participă până pe 30 iunie, 2024

Câștigă Ariel Pods pentru un an întreg!

Participă până pe 30 iunie, 2024

Concursul s-a încheiat.

Concursul s-a încheiat.

Concursul s-a încheiat.

Concursul s-a încheiat.

Concursul s-a încheiat.

Concursul s-a încheiat.

Concursul s-a încheiat.

Concursul s-a încheiat.

Concursul s-a încheiat.

Concursul s-a încheiat.

Întrebări frecvente

 
1. Cum se poate participa la concursuri?
Pentru a participa la un concurs Youtil, trebuie să vă creați un cont, iar dacă aveți deja - să vă conectați. După, selectați concursul la care doriți să participați și răspundeți la întrebările din campanie.

2. Pot participa de mai multe ori?
Un participant unic identificat prin adresa de e-mail, are dreptul la o singură înscriere în cadrul campaniei și poate câștiga un singur premiu pe toată durata acesteia.

3. Cum aflu dacă am câștigat?
Ulterior desemnării câștigătorilor, Organizatorul va începe procesul de validare a acestora, ocazie cu care se va verifica îndeplinirea condițiilor privind înscrierea participanților, precum și respectarea tuturor cerințelor. Participanții care au fost desemnați câștigători vor fi contactați prin intermediul adresei de e-mail utilizare la înscriere în campanie, în termen de 10 zile lucrătoare de la data desemnării lor drept câștigători.

4. Care este procedura de validare a câștigătorilor?
Pentru a parcurge procesul de validare, participantul va furniza organizatorului prin intermediul unui link securizat trimis către adresa de e-mail utilizată la înscrierea în Campanie, informațiile necesare identificării și validării lui. În cadrul e-mail-ului, participantului i se va solicita ca în termen de maximum 3 zile lucrătoare de la trimiterea link-ului so completeze datele de contact necesare pentru procesul de validare și înmânare a premiilor.

5. Dacă am fost anunțat că sunt câștigător, este nevoie să trimit și o copie a actului de identitate?
Ulterior verificării datelor de contact și a dreptului de participare, participanților li se va solicita, prin intermediul unui link securizat, să trimită copia cărții de identitate în termen de maximum 3 zile lucrătoare, în cazul în care premiul depășește suma de 600 RON

6. Ce se întâmplă dacă se depășește termenul de 3 zile?
Participantul va fi invalidat și se vor contacta rezervele.

7. Pot participa după încheierea concursului?
Participarea după încheierea concursului nu este luată în considerare.

8. Cum pot fi sigur/ă că participarea mea va fi luată în considerare?
Ca participarea să fie luată în considerare, trebuie să vă asigurați că completați toate câmpurile bifate ca obligatorii și răspundeți la toate întrebările în întregime. Pentru mai multe informații, consultați regulamentul fiecărei campanii disponibil pe prima pagina din campanie.

9. Câte zile durează până se anunță câștigătorii?
Lista cu câștigători se afișează în maximum 30 de zile lucrătoare de la data validării tuturor câștigătorilor.

10. Când se expediază premiile?
Premiile vor fi expediate câștigătorilor nu mai târziu de 60 de zile lucrătoare de la data publicării câștigătorilor.

11. Ce se întâmplă dacă nu sunt găsit la adresa de livrare menționată?
Dacă câștigătorii nu sunt găsiți la adresa în vederea livrării, premiile rămân în posesia organizatorului.

12. Pot participa dacă trăiesc în altă țară?
Pot participa doar persoanele care locuiesc în România.