DESPRE PROGRAM

Programul O Sală de Clasă ca Acasă a fost lansat în 2018, odată cu renovarea unei săli de clasă din cadrul școlii generale Rași, județul Ialomița. Această inițiativă își propune să îmbunătățească viața românilor transformând sălile de clasă în spații sigure, prietenoase și inspiraţionale, oferind celor mici un mediu adecvat pentru învățare. Selectarea școlilor beneficiare este realizată cu ajutorul ONG-urilor active în aceste zone - pentru cea de-a doua ediție, școala din Sohatu a fost aleasă împreună cu Teach for Romania.

Branduri P&G O clasa ca Acasa

ȘCOALA SOHATU, JUDEȚUL CĂLĂRAȘI

Sohatu after

Ziua Internațională a Copilului a venit cu o surpriză pentru elevii clasei pregătitoare din satul Sohatu, județul Călărași. P&G România și Penny Market le-au reamenajat sala de clasă într-un univers al poveștilor și al învățării prin joc. Spațiul a fost complet reabilitat și redecorat, astfel încât elevii să aibă parte de un proces de acomodare cât mai ușor la toamnă, odată cu prima lor experiența pe băncile școlii. Omid Ghannadi, arhitectul implicat în procesul de renovare, a creat un univers prietenos, colorat și motivant pentru cei mici, cu scopul de a-i ajuta să meargă cu drag la școală, chiar din prima zi.

ȘCOALA RAȘI, JUDEȚUL IALOMIȚA

Scoala Rasi - after

Școala din Rași este primul proiect din programul "O sală de clasa ca acasă", creat de P&G și brandurile sale. Datorită implicării designerului Adela Pârvu şi sprijinului Crucii Roşii Române, locul a fost complet renovat şi redecorat pentru a răspunde cât mai bine nevoilor copiilor cu vârsta de 5-6 ani. Elevii care au intrat pentru prima dată la şcoală au beneficiat de un spaţiu conceput să încurajeze cunoaşterea prin joacă şi învăţare – ambele importante la această vârstă. Clasa are în dotare echipament multimedia, dar şi jucării, toate pregătite să stimuleze curiozitatea celor mai mici elevi din şcoală într-o atmosferă relaxantă, ca acasă.

„Când înveţi într-un mediu frumos, trăieşti frumosul şi-l vei propaga mai departe în familie, în comunitate, în societate, în viaţa de zi cu zi. Sunt încântată că există companii precum P&G care, dincolo de produse dedicate familiei, se gândesc la educaţie şi investesc în proiecte cu un impact major, aşa cum sunt sălile de clasă. Când copiii vin cu plăcere la şcoală, înţeleg educaţia ca fiind benefică, un loc unde sunt primiţi ca acasă, un loc unde profesorii pot deveni modele şi formatori”, a spus Adela Pârvu.