SĂNĂTATE

Tehnici de relaxare pentru o dimineață perfectă

Distribuie:
Timp de citire: 3 m
14 / 2 / 2020

Descoperă tehnicile de relaxare care acționează rapid împotriva stresului și începe ziua cu o dimineață perfectă!

Tehnici de relaxare pentru o dimineață perfectă | Youtil
  1. Mens sana in corpore sano, cu alte cuvinte începe dimineața cu sport: aleargă, înoată sau, varianta mai simplă, fă niște exerciții ușoare de aerobic acasă, imediat după trezire. Acestea vor contribui la o mai bună oxigenare a creierului și la apariția endorfinelor, care îți vor îmbunătăți instant dispoziția.
  1. Încearcă yoga. Studiile arată că yoga reduce cortizolul din corp - principalul hormon responsabil pentru stres. Iar dacă acest lucru nu este suficient, află că yoga ameliorează chiar și stările de anxietate.
  1. Practică un jurnal al recunoștinței. Scrie zilnic, la sfârșitul unei zile, care sunt lucrurile pentru care ești recunoscătoare și starea ta se va îmbunătăți considerabil. De multe ori, nici nu ne dăm seama câte lucruri bune ni se întâmplă într-o zi, deoarece avem obiceiul să ne concentrăm pe cele negative.
  1. Fă o baie relaxantă, ieși cu prietenele la o cafea în oraș sau, dacă trebuie să ajungi la birou, pune niște muzică veselă și începe dimineața în pași de dans, cu zâmbetul pe buze.
  1. Daca ai un animal de companie, joacă-te cu el. Studiile au arătat că cei care au animale de companie au mai puține probleme de sănătate (tensiune arterială, colesterol, afecțiuni cardiace) decât cei care nu au.
  1. Încearcă un masaj. O tehnică care nu are nevoie de altă introducere, masajul de relaxare ajută la eliberarea senzației de tensiune din corp, inducând o stare de bine.
  1. Și nu în ultimul rând, ai grijă ce mănânci. O alimentație echilibrată, cu suficiente fructe și legume te va ajuta să te simți în energică și plină de viață.
Distribuie:
14 / 2 / 2020
Consimțământ Cookie-uri