SĂNĂTATE

Echipa Youtil de acasă | 10 Sfaturi pentru productivitate și comunicare mai eficientă

Distribuie:
Timp de citire: 3 m
23 / 3 / 2020

Lucratul de acasă părea un vis până când a devenit ceva obligatoriu, nu-i așa?

Echipa Youtil de acasă | 10 Sfaturi pentru productivitate și comunicare mai eficientă

Parcă nu te simți la fel de productiv, ceilalți membri ai familiei și animalele de companie au impresia că ești în vacanță când tu ai o grămadă de treabă, ori nu iei pauză deloc, ori te lași distras de telefon din 5 în 5 minute... știm cum este.

Tocmai de aceea, am vorbit cu întreaga echipă Youtil și i-am întrebat cum reușesc să rămână productivi, eficienți și creativi pe parcursul perioadei de autoizolare.

Citește lista de mai jos pentru a afla care sunt sfaturile care ne ajută pe noi:

  1. Din păcate, multitaskingul nu este soluția. În momentul în care vei încerca să faci mai multe lucruri în același timp, abilitatea ta de a te concentra cu adevărat asupra unui subiect scade brusc la jumătate. Valabil și pentru telefonul care pare a fi o tentație permanentă.
  1. Stabilește niște așteptări clare și realiste, astfel încât să ai parte de o zi productivă și organizată.
  1. Păstrează spațiul în care vei lucra cât mai profesional și ordonat. Alege o cameră bine luminată și încearcă mereu să lucrezi la un birou sau la o masă potrivită.
  1. Ai grijă la poziția spatelui. Stai drept și alege un scaun confortabil care să te ajute să ai o poziție corectă pe tot parcursul „orelor de birou”.
  1. Nu neglija perioadele în care trebuie să îți iei pauze. Poți organiza ziua și să stabilești ore fixe la care să te ridici de la birou și să faci câteva exerciții ușoare.
  1. Când trebuie să organizezi conferințe audio sau video cu echipele cu care lucrezi asigură-te că stabiliți o oră fixă care va fi respectată de toți participanții și că ai trimis/ai primit toate datele de log in necesare în funcție de platformele pe care alegeți să lucrați împreună.
  1. Fii vocal în timpul apelurilor. Vorbiți pe rând, dar exprimă-ți ideile clar și răspicat de fiecare dată, respectând în același timp părerea și timpul de vorbire al celorlalți participanți.
  1. Par mai neplăcute, dar apelurile video sunt mult mai eficiente de obicei decât cele audio.
  1. Mai ales în această perioadă dificilă pentru toți, fii puțin mai energic decât de obicei în timpul conversațiilor. Starea de spirit pozitivă se transmite chiar și la distanță și poate face dintr-un apel plictisitor un prilej de a-i face pe participanți să se simtă utili și bine dispuși.
  1. Asigură-te că ceilalți colegi te pot contacta cu ușurință indiferent dacă aleg să facă asta prin mail sau direct utilizând telefonul.

În această perioadă este foarte important să ne continuăm activitățile de zi cu zi și să rămânem productivi, eficienți și ancorați în taskurile care reprezintă de obicei jobul nostru de zi cu zi.

Încearcă aceste sfaturi și împărtășește-le și cu colegii tăi de echipă. Noi le-am testat și îți garantăm că funcționează de minune.

Distribuie:
23 / 3 / 2020
Consimțământ Cookie-uri