SĂNĂTATE

Tot ce trebuie să știi despre SPM (sindromul premenstrual)

Distribuie:
Timp de citire: 3 m
4 / 1 / 2021

Te întrebi când îți va veni menstruația? Corpul tău are o modalitate de a te avertiza prin mai multe simptome ale menstruației, pe care le poți observa dacă ești atentă.

Tot ce trebuie să știi despre SPM (sindromul premenstrual)

Cu aproximativ o săptămână înaintea menstruației, multe fete observă că se simt puțin diferit. Termenul tehnic pentru aceste simptome dinainte de menstruație este Sindromul Premenstrual – prescurtat SPM. Cele mai frecvente semne dinaintea menstruației:

infografic v1

Ce pot să fac să opresc izbucnirile de furie SPM

-Folosește un calculator pentru menstruație pentru a vedea când îți vine menstruația. Astfel, poți fi mai conștientă de reacțiile tale impulsive și poți face un pas înapoi.

-Numără până la trei înainte să răspunzi, iar acest lucru te va ajuta să îți încetinești gândurile.

-Ține un jurnal - nu numai că te va împiedica să te cerți cu cea mai bună prietenă, dar te și calmează și te face să te simți mai bine.

-Ieși la alergat, te va ajuta să eliberezi energia acumulată (și furia!). În plus, endorfinele, substanțele chimice ale fericirii, te fac să te simți bine în corpul tău.

Cum să tratezi durerea SPM în mod natural

Ce pot să fac să opresc izbucnirile de furie SPM

Există câteva lucruri pe care le poți face pentru a trata durerea SPM în mod natural. Orice îți relaxează mușchii va ajuta la reducerea durerii premenstruale.

• Aplicarea unei surse de căldură este o modalitate excelentă de a lăsa mușchii să se relaxeze. O baie sau o pernă electrică sunt remedii excelente.

• Exercițiile fizice sunt, de asemenea, de mare ajutor. Chiar dacă nu ai chef să faci sport când ai crampe premenstruale, merită să încerci. Exercițiile fizice cresc fluxul de sânge, ajutând mușchii să se relaxeze și schimbă felul în care percepi durerea.

• Încearcă să eviți cofeina și produsele cu zahăr. Acestea îți îmbunătățesc pe moment dispoziția, doar pentru a te pregăti pentru o scădere dramatică mai târziu.

• Încearcă să eviți stresul. Deși stresul nu cauzează direct schimbări de dispoziție, acesta te poate face cu siguranță să te simți mai rău. Încearcă pe cât posibil să eviți activitățile și evenimentele stresante înainte și pe durata menstruației, dându-ți o pauză.

• Dacă nimic nu funcționează, programează o vizită la medicul tău și povestește-i despre aceste simptome

Ce mai poți face in plus pentru a ameliora sindromul SPM:

• Hidratarea te poate ajuta împotriva balonării.

• Te poți spăla pe față cu un săpun delicat sau o spuma anti-acneica, pentru a diminua numărul punctelor care apar.

• Nevoile tale calorice cresc înainte de menstruație, așa că permite-ți să te răsfeți puțin cu unele pofte, numai să nu exagerezi.

• Pentru secreții vaginale abundente din cauza nivelurilor hormonale din corp, care se schimbă înaintea menstruației, folosește un absorbant zilnic Discreet pentru a-ți proteja lenjeria și pentru a avea o senzație de prospețime. Aceste absorbante sunt atât de subțiri și flexibile, încât nici nu vei simți că le porți.

Pentru a afla mai multe despre SPM, urmărește episodul 2 din Discuție de fete:

Distribuie:
4 / 1 / 2021
Consimțământ Cookie-uri