SĂNĂTATE

Cele mai eficiente exerciții pentru un abdomen plat

Distribuie:
Timp de citire: 3 m
5 / 2 / 2021

Poate că un abdomen plat nu este pe lista ta de priorități acum, dar cu siguranță o să fie la vară.

Cele mai eficiente exerciții pentru un abdomen plat

Și cum niciodată nu este prea devreme să începi, mai ales că obținerea unui abdomen plat durează, ți-am pregătit o selecție cu cele mai eficiente exerciții ca să obții corpul pe care toată lumea o să-l invidieze pe plajă.

Deși există foarte multe filmulețe pe internet cu exerciții pentru abdomen, e bine să le alegi cu grijă. Exercițiile de abdomen greșite pot pune foarte multă presiune pe coloana ta vertebrală, mai ales dacă ești genul care stă mult la birou. Nu numai că nu vrei slăbi, ci te poți alege și cu probleme nedorite. Exercițiile de mai jos îți vor întări mușchii abdomenului, numiți și „core muscles”, nu vor pune presiune pe coloană și îți vor oferi mai multă putere și vitalitate în general. Mușchii abdomenului sunt foarte importanți deoarece susțin atât partea superioară a corpului, cât și cea inferioară. Antrenându-i, vei fi mai sănătoasă în general și vei face cu ușurință lucruri care înainte poate ți se păreau dificile.

Exerciții tip „plank”

Exerciții tip „plank”

Unul dintre cele mai simple și eficiente exerciții pentru abdomen, care arde grăsimea într-un timp foarte scurt, este exercițiul numit planșă sau „plank”. Îl poți face acasă, nu o să-ți ia mult timp și nu necesită vreun echipament special. Dacă îl faci corect vei simți cum nu numai mușchii abdomenului ard, ci și mușchii spatelui, coapselor și picioarelor - un exercițiu de aur pentru întregul corp. Inițial nu o să reușești să-l faci poate nici măcar un minut, dar nu te descuraja – este normal. Pe măsură ce îl vei exersa, vei crește gradual timpul și vei vedea că funcționează, chiar și doar un minut sau două pe zi.

Instrucțiuni: Așază-te pe podea cu abdomenul în jos, îndoaie-ți coatele la 90 de grade și așază-te în poziția culcat pe coate. Sprijină-te doar pe antebrațe și pe vârful degetelor de la picioare. Coatele trebuie sa fie direct sub umeri. Încearcă să nu te miști deloc, încordează-ți mușchii abdominali și nu te relaxa.

Yoga și planșa laterală

Yoga și planșa laterală

O altă variație a exercițiului de mai sus este planșa sau „plank” pe lateral. Este un exercițiu la fel de puternic care îți lucrează pe rând mușchii de pe fiecare parte a corpului. Se practică adesea în Power yoga sau Hatha yoga, care sunt excelente pentru a slăbi, a-ți crește puterea , rezistența musculară și a-ți sculpta abdomenul. În plus, vei învăța și tehnici de respirație extrem de utile, pe care le poți folosi pentru a maximiza efectele acestor exerciții.

Bărcuța

Bărcuța

Un exercițiu care ți se va părea cu siguranță greu prima dată, dar nu te descuraja. Dacă îl vei exersa zilnic, vei vedea că până la urmă îți va ieși. Mușchii tăi vor arde calorii indiferent cât de puțin timp vei reuși să stai în această poziție. Ai grijă să crești timpul gradual, pentru a nu ajunge la epuizare.

Instrucțiuni: așază-te pe saltea cu picioarele flexate, ține-le apropiate, întinde-le, apoi ridica-te si tu. Stai în această poziție cât poți, chiar și doar câteva secunde este foarte bine prima dată. În timp, poți lăsa câte un picior jos alternativ, pe măsură ce vei crește timpul pentru acest exercițiu.

Săritul corzii

Săritul corzii

Coarda nu este numai un joc al copilăriei, ci și un exercițiu foarte bun pentru a slăbi în zona abdomenului ca adult. Pentru rezultate vizibile rapid, fii atentă la respirație atunci când sari coarda. Încearcă să expiri fix in momentul în care sari, încordându-ți puternic abdomenul.

Distribuie:
5 / 2 / 2021