SĂNĂTATE

Beneficiile fructelor

Distribuie:
Timp de citire: 3 m
8 / 6 / 2020

Fructele sunt extrem de importante pentru sănătatea noastră, iar vara este sezonul în care te poți bucura din plin de beneficiile lor

Beneficiile fructelor

Fructele sunt extrem de importante pentru sănătatea noastră, iar vara este sezonul în care te poți bucura din plin de beneficiile lor. Fructele conțin vitamine, apă, săruri minerale și un aport de zaharuri pe care corpul nostru le poate asimila cu ușurință pentru că nu solicită metabolismul. Află mai jos ce fructe să consumi vara asta.

Poate nu ai auzit de resveratrol până acum, dar ar trebui să afli. Resveratrolul se găsește în struguri și mai ales în sâmburii acestora, dar și în fructe de pădure sau prune. Fă-ți un shake dimineața sau macină sâmburii de struguri și folosește-i ca supliment alimentar, pentru a te bucura de scăderea tensiunii arteriale, reglarea insulinei sau încetinirea procesului de îmbătrânire.

Betacarotenul, care se găsește în piersici, caise, pepene galben sau struguri, este un antioxidant puternic și are rolul de a produce vitamina A. În plus, oferă protecție sporită pielii împotriva radiațiilor ultraviolete.

Antocianine se găsesc în afine și cireșe și au rolul de a reduce riscul apariției bolilor de inimă. De asemenea, sunt bune pentru creier și te te ajută să ai o memorie mai bună.

Căpșunile au un conținut ridicat de apă, iar semințele furnizează o cantitate mare de fibre dietetice, potasiu. Căpșunile conțin multe vitamine și minerale sănătoase. Căpșunile și alte fructe de pădure colorate au un rol natural antiinflamator. De asemenea, au calciu magneziu, potasiu, vitamina C, tiamină, riboflavină, niacină, folat, vitamina B6 și K.

Chiar dacă fructele de vară vă fac cu ochiul, nu uita de mere. Cu un conținut mare de fibre, pot contribui la scăderea în greutate. Iar pectina din mere ajută la menținerea sănătății intestinului. Conțin fibre, potasiu, calciu, vitamina C.

Distribuie:
8 / 6 / 2020
Consimțământ Cookie-uri