DESCRIERE
P&G și Penny România vin cu un parteneriat și aduc un extra beneficiu pentru comunitate, prin componenta de sustenabilitate. Pornind de la faptul că România este sub nivelul mediei Uniunii Europene în ceea ce privește spațiile verzi, P&G vine cu o soluție: amenajarea curții Școlii din Ștefănești, un loc unde este o reală nevoie. Proiectul Cumpără produse Procter & Gamble și noi construim spațiul verde al unei școli urmărește atât pilonul individual, prin achiziționarea produselor P&G care sunt realizate sustenabil, cât și cel la nivel de comunitate: cumpărătorii contribuie la construcția parcului.
Campania va fi derulată pe toate canalele media de la 15 noiembrie până la finalul lunii decembrie.
Produsele participante în campanie sunt: Ariel, Fairy, Swiffer, Mr. Proper, Lenor, always, Pampers, head&shoulders, Old Spice, Pantene, Gillette, Oral-B.
Proiectul este realizat cu sprijinul Fundației World Vision Romania, care a identificat nevoile școlii și comunității respective. Conceptul parcului este incluziv, un spațiu verde, sustenabil, unde copiii pot sta pe iarbă sau la umbra copacilor. O porțiune din curte este destinată divertismentului și peretelui cu visuri și planuri mari.
Pentru mai multe detalii, citiți Regulamentul Campaniei.