Obiectivul Procter & Gamble: 2.021 de fapte bune în acest an

Compania tocmai și-a lansat planul de implicare civică, încurajând brandurile și consumatorii să „conducă cu dragoste”.

Share

Despre campanie

Este un obiectiv ambițios - 2.021 de fapte bune în anul următor. Aceasta este noua campanie lansată recent de Procter & Gamble, menită să inspire oamenii să se alăture în inițiativa de a face bine.

Campania se bazează pe sprijinul P&G pentru realizarea obiectivelor globale ale Organizației Națiunilor Unite prin Lead With Love, o campanie în curs de desfășurare care abordează domenii precum impactul în comunității, sustenabilitatea mediului, educația celor aflați în medii defavorizate, și echitatea în cadrul minorităților.

Campania pentru consumatori “Lead With Love” este susținută de P&G în România pe https://youtilpromo.ro/Facimaimultbine, un site interactiv care oferă tuturor oportunitatea de a se implica și de a susține o serie de cauze. Încarcă bonul, primește până la 50% banii înapoi pe produsele P&G, și alege o cauză pentru a face diferența **.

Pe măsură ce se derulează anul 2021, P&G își ia angajamentul să conducă și să inspire prin acte de bine care vor avea un impact pozitiv de durată asupra oamenilor și comunităților din întreaga lume.

Noi credem în importanța acțiunii fiecăruia dintre noi și a schimbării comportamentului pentru găsirea de soluții la cele mai presante probleme din lume, la care P&G și Global Citizen lucrează pentru a le rezolva.

Orice cetățean global poate alege cauzele pe care dorește să le susțină: egalitate și incluziune, durabilitate sau impactul asupra comunităților. Alega cauza preferată și haide să facem bine împreună!

** pentru mai multe detalii, consultați regulamentul campaniei

Consimțământ Cookie-uri