SĂNĂTATE

Trucuri pentru menstruații mai ușoare

Distribuie:
Timp de citire: 3 m
22 / 5 / 2019

Peste 60% din femei nu trec deloc zâmbind peste „acele zile ale lunii”.

Absorbante Always menstruatie menstruatie abundenta menstruatie neregulata simptome menstruatie prima menstruatie ciclu menstrual calculator menstruatie dureri menstruale simptome menstruatie remedii crampe menstruale

E minunat să fii femeie, mai puțin în perioada în care îți vine ciclul și ești genul care se tăvălește pe jos de durere (uneori la propriu), ai stări de spirit extrem de schimbătoare și, în general, aceste câteva zile pare că sunt un chin. Depinde însă și de tine să le faci mai… suportabile, prin câteva trucuri pentru menstruații mai ușoare.

1. Evită stresul

Situațiile în care ieși din zona de confort mental și sufletesc determină apariția crampelor abdominale și hemoragiilor abundente. Evită, în măsura în care depinde de tine, participarea la întâlniri importante, discuțiile încordate, deplasările-surpriză.

2. Fă băi calde

Teoria conform căreia că nu e igienic să faci baie când ești „pe stop” nu-i tocmai adevărată. Nu-ți face griji în această privință, umple o cadă cu apă și multă spumă și focusează-te pe senzația de bine – apa caldă alină crampele.

3. Folosește o sticlă de apă caldă

Căldura îți va relaxa mușchii contractați și te va ajuta să te simți mult mai bine.

4. Dormi profund

Somnul ajută organismul să se regenereze. Pentru protecție în timpul somnului, folosește Always Platinum Night pentru un somn fără griji. Acest absorbant este mai lung la spate și are aripioare duble care îl țin fixat când te întorci de pe o parte pe alta în timpul somnului. Cu un strat superior absorbant pentru o senzație de mai mult confort, aceste absorbante îți oferă protecția și prospețimea de care ai atâta nevoie în această perioadă delicată.

5. Bea ceai de mușețel

Această plantă medicinală calmează durerile menstruale. Dacă nu-ți place mușețelul, infuzia de coada-șoricelului are același efect benefic.

6. Mănâncă ceva delicios

În aceste momente, chiar e cazul să te răsfeți un pic din punct de vedere culinar, chiar dacă ești la dietă. Două pătrățele de ciocolată pe zi îți vor induce o stare de bine, dar, de dragul siluetei, nu depăși această doză!

7. Acordă-ți timp pentru un hobby

Emoțiile pozitive sunt cel mai bun medicament, așa că, pentru a-ți scoate din minte starea de rău indusă de menstruație, fă ceva ce-ți place la nebunie, fie că-i vorba de puzzle sau de croșetat.

8. Fă schimbări în dietă

În această perioadă redu consumul de sare și de zahăr (mai puțin ciocolata de la punctul 6), nu pune gura pe alcool și mănâncă banane – sunt bogate în potasiu, reduc balonarea și acționează ca un adevărat calmant.

Distribuie:
22 / 5 / 2019

SĂNĂTATE

Trucuri pentru menstruații mai ușoare

Distribuie:
Timp de citire: 3 m
22 / 5 / 2019

Peste 60% din femei nu trec deloc zâmbind peste „acele zile ale lunii”.

Absorbante Always menstruatie menstruatie abundenta menstruatie neregulata simptome menstruatie prima menstruatie ciclu menstrual calculator menstruatie dureri menstruale simptome menstruatie remedii crampe menstruale

E minunat să fii femeie, mai puțin în perioada în care îți vine ciclul și ești genul care se tăvălește pe jos de durere (uneori la propriu), ai stări de spirit extrem de schimbătoare și, în general, aceste câteva zile pare că sunt un chin. Depinde însă și de tine să le faci mai… suportabile, prin câteva trucuri pentru menstruații mai ușoare.

1. Evită stresul

Situațiile în care ieși din zona de confort mental și sufletesc determină apariția crampelor abdominale și hemoragiilor abundente. Evită, în măsura în care depinde de tine, participarea la întâlniri importante, discuțiile încordate, deplasările-surpriză.

2. Fă băi calde

Teoria conform căreia că nu e igienic să faci baie când ești „pe stop” nu-i tocmai adevărată. Nu-ți face griji în această privință, umple o cadă cu apă și multă spumă și focusează-te pe senzația de bine – apa caldă alină crampele.

3. Folosește o sticlă de apă caldă

Căldura îți va relaxa mușchii contractați și te va ajuta să te simți mult mai bine.

4. Dormi profund

Somnul ajută organismul să se regenereze. Pentru protecție în timpul somnului, folosește Always Platinum Night pentru un somn fără griji. Acest absorbant este mai lung la spate și are aripioare duble care îl țin fixat când te întorci de pe o parte pe alta în timpul somnului. Cu un strat superior absorbant pentru o senzație de mai mult confort, aceste absorbante îți oferă protecția și prospețimea de care ai atâta nevoie în această perioadă delicată.

5. Bea ceai de mușețel

Această plantă medicinală calmează durerile menstruale. Dacă nu-ți place mușețelul, infuzia de coada-șoricelului are același efect benefic.

6. Mănâncă ceva delicios

În aceste momente, chiar e cazul să te răsfeți un pic din punct de vedere culinar, chiar dacă ești la dietă. Două pătrățele de ciocolată pe zi îți vor induce o stare de bine, dar, de dragul siluetei, nu depăși această doză!

7. Acordă-ți timp pentru un hobby

Emoțiile pozitive sunt cel mai bun medicament, așa că, pentru a-ți scoate din minte starea de rău indusă de menstruație, fă ceva ce-ți place la nebunie, fie că-i vorba de puzzle sau de croșetat.

8. Fă schimbări în dietă

În această perioadă redu consumul de sare și de zahăr (mai puțin ciocolata de la punctul 6), nu pune gura pe alcool și mănâncă banane – sunt bogate în potasiu, reduc balonarea și acționează ca un adevărat calmant.

Distribuie:
22 / 5 / 2019
Consimțământ Cookie-uri