FAMILIE

5 moduri în care îți poți convinge familia să mănânce sănătos

Distribuie:
Timp de citire: 3 m
23 / 5 / 2019

Să îți menții familia sănătoasă este un job cu normă întreagă. Iar nutriția joacă un rol important în sănătatea familiei tale.

5 trucuri pentru a-ți educa copiii să mănânce sănătos mancare sanatoasa ce gatim azi mancare chinezeasca bucatarie romaneasca mancare greceasca bucatarie italiana retete rapide si ieftine mancare petrecere meniu petrecere copii meniu petrecere acasa

Există, totuși, câteva acțiuni simple care te vor ajuta în acest proces.

1. Nu lua cina în fața televizorului

Cina în familie aduce mari beneficii sănătății tale și a familiei tale. Dar asta nu înseamnă că puteți lua masa în fața televizorului. În timp ce ești atent la televizor, nu ești atent la ceea ce mănânci sau cât de mult mănânci. Cina în jurul mesei nu doar vă asigură o platformă sănătoasă de a vă conecta unul cu celălalt, dar le oferă copiilor oportunitatea de a pune întrebări și de a învăța despre alimentele din farfurie.

2. Înlocuiește farfuriile cu boluri pentru salate

Cu cât farfuria este mai mare, cu atât mai mare este și porția de mâncare. În timp ce o farfurie mică face ca porția de mâncare să pară imensă, o farfurie mare face ca porția să fie mică, ceea ce conduce la supraalimentare. Înlocuirea farfuriilor cu boluri de salată pot convinge oamenii să consume porții rezonabile.

3. Mușcă-ți limba

După ce pui o masă plină de nutrienți în fața copiilor tăi așează-te pe scaun și nu vorbi despre ceea ce se află pe farfurie. Deși poate fi dificil, nu le spune copiilor ce sau cât să mănânce. De obicei, copiii mănâncă intuitiv: mănâncă când le e foame și se opresc când s-au săturat. Și lasă-i să consume câte puțin din tot ceea ce se află pe farfurie, nu îi îndemna să aleagă doar legumele.

4. Nu servi masa după ora 20:00

Poate fi o adevărată provocarea servirea cinei înaintre de ora 20:00 în zilele lucrătoare. Dar dacă mâncați după această oră poate avea un impact negativ asupra greutății voastre.

5. Nu folosi mâncarea drept răsplată

Folosirea dulciurilor sau a mâncării de tip fast food ca răsplată pentru bună purtare este începutul unui obicei rău care poate conduce la mâncatul pe bază emoțională la adulți. Consumul alimentelor pe bază emoțională este cea mai mare cauză a obezității. Sfat: După masă, implică-ți copiii în treburile casnice precum strânsul mesei și spălatul vaselor. Astfel veți avea mai mult timp de socializare. Pentru ca vasele farfuriile voastre să fie curate și strălucitoare într-un timp cât mai scurt, folosiți detergetul de vase Fairy.

Distribuie:
23 / 5 / 2019

FAMILIE

5 moduri în care îți poți convinge familia să mănânce sănătos

Distribuie:
Timp de citire: 3 m
23 / 5 / 2019

Să îți menții familia sănătoasă este un job cu normă întreagă. Iar nutriția joacă un rol important în sănătatea familiei tale.

5 trucuri pentru a-ți educa copiii să mănânce sănătos mancare sanatoasa ce gatim azi mancare chinezeasca bucatarie romaneasca mancare greceasca bucatarie italiana retete rapide si ieftine mancare petrecere meniu petrecere copii meniu petrecere acasa

Există, totuși, câteva acțiuni simple care te vor ajuta în acest proces.

1. Nu lua cina în fața televizorului

Cina în familie aduce mari beneficii sănătății tale și a familiei tale. Dar asta nu înseamnă că puteți lua masa în fața televizorului. În timp ce ești atent la televizor, nu ești atent la ceea ce mănânci sau cât de mult mănânci. Cina în jurul mesei nu doar vă asigură o platformă sănătoasă de a vă conecta unul cu celălalt, dar le oferă copiilor oportunitatea de a pune întrebări și de a învăța despre alimentele din farfurie.

2. Înlocuiește farfuriile cu boluri pentru salate

Cu cât farfuria este mai mare, cu atât mai mare este și porția de mâncare. În timp ce o farfurie mică face ca porția de mâncare să pară imensă, o farfurie mare face ca porția să fie mică, ceea ce conduce la supraalimentare. Înlocuirea farfuriilor cu boluri de salată pot convinge oamenii să consume porții rezonabile.

3. Mușcă-ți limba

După ce pui o masă plină de nutrienți în fața copiilor tăi așează-te pe scaun și nu vorbi despre ceea ce se află pe farfurie. Deși poate fi dificil, nu le spune copiilor ce sau cât să mănânce. De obicei, copiii mănâncă intuitiv: mănâncă când le e foame și se opresc când s-au săturat. Și lasă-i să consume câte puțin din tot ceea ce se află pe farfurie, nu îi îndemna să aleagă doar legumele.

4. Nu servi masa după ora 20:00

Poate fi o adevărată provocarea servirea cinei înaintre de ora 20:00 în zilele lucrătoare. Dar dacă mâncați după această oră poate avea un impact negativ asupra greutății voastre.

5. Nu folosi mâncarea drept răsplată

Folosirea dulciurilor sau a mâncării de tip fast food ca răsplată pentru bună purtare este începutul unui obicei rău care poate conduce la mâncatul pe bază emoțională la adulți. Consumul alimentelor pe bază emoțională este cea mai mare cauză a obezității. Sfat: După masă, implică-ți copiii în treburile casnice precum strânsul mesei și spălatul vaselor. Astfel veți avea mai mult timp de socializare. Pentru ca vasele farfuriile voastre să fie curate și strălucitoare într-un timp cât mai scurt, folosiți detergetul de vase Fairy.

Distribuie:
23 / 5 / 2019
Consimțământ Cookie-uri